110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

afiche concentracion XI Marcha as cadeias Mesa de trabajo 2Desde o Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar queremos animar-vos a participar a todas e todos, um ano mais na Marcha às Cadeias que organiza a Asociaçom de Familiares e Amigas/os Que Voltem para a Casa!

A Marcha às Cadeias consiste numha viagem reivindicativa em prol dos direitos das e dos presos independentistas galegos, e como um modo de rachar com a dispersom que mantem retaliados e retaliadas a cidadáns galegos a quilómetros dos seus fogares.  Até onde estem as presas e os presos independentistas chegaremos em autocarros que sairam dende distintos pontos do país e com o objetivo firme de que sintam a solidariedade imparável da que formamos parte.

É por isto, que o OPAR-Ceivar faz um chamamento à solidariedade activa (difussom da Marcha, colaboraçom económica...) a secundar a mobilizaçom que terá lugar o día 4 de fevereiro. Podedes consultar horários e itinerario no web: www.quevoltem.org

Animamos-vos a todas e todos a acudir a umha viagem na que se bem é certo que será longa como também o é a nossa luita, nom faltaram risos, convivio, música, emoçons e por suposto, a SOLIDARIEDADE!

REMATAR COM A DISPERSOM, TRAZE-LAS/OS PARA A CASA!!

ADIANTE A SOLIDARIEDADE GALEGA!!

 

edu webEste sábado passado, o preso independentista Eduardo Vigo, chegaba à cadeia de Aranjuez, em Madrid, onde foi obxeto de um novo abuso intramuros. À sua chegada, obrigarom-lhe a fazer um cacheio integral, durante o qual os carcereiros adoptarom umha actitude provocadora, e nom lhe proporcionarom a bata regulamentaria nim  a folha de serviços.


Mais tarde foi conduzido a umha cela que estava muito suja, e nom lhe facilitarom nada para poder limpala. Tampouco lhe derom mantas para a cama, polo que tivo que durmir vestido; nim os livros da UNED para poder comezar a repasar para os exames, questom pola que foi transladado a Aranjuez.

Nos últimos anos, som várias as denuncias que nos tenhem chegado por parte dos presos independentistas contra a cadeia de Aranjuez,  agressons físicas (um golpe na cara por nom querer borrar o nome da porta do txabolo, umha paliza depois de um vis a vis...) passando pola actitude chulesca, macarra e provocadora dos carcereiros.

De Ceivar, queremos enviar-lhe umha aperta a Eduardo e aproveitamos para lembrarlhe que NOM ESTÁ SÓ!

Animamos-vos a que lhe escrevades e lhe fagades chegar umhas palavras de solidariedade e ánimo a:

EDUARDO VIGO DOMINGUEZ

C.P. MADRID VI

Ctra. Nacional 400 Madrid-Toledo, km28

28300 Madrid

 

celtaNesta fim de semana voltou acontecer o que já comeza a ser habitual nos campos de fútebol, a proibiçom de entrar com bandeiras da patria. Desta volta foi no estadio de Butarque, no partido que celebrarom o Celta e o Leganés.

Siareiras/os da equipa celtista denunciarom que lhes foi retirada a bandeira da patria, coa escusa de "nom ser constitucional" e porque "incitam à violência". Mas também requisarom bufandas,  umha faixa "por conter a palavra "Tropas", segum nos relata um afecionado alí presente (aclarar que  "Tropas de Breogam" é umha penha celtista)  e até camisolas e bandeiras com trisqueis ou com simbologia das naçons celtas, que tampouco devem ser constitucionais.

 

 

 

 

 

 

Sexta-feira chegabam a novos destinos penitenciários tanto Eduardo Vigo como Raul Agulheiro. O primeiro, atopa-se na cadeia de Aranjuez (Madrid), para realizar os exames da UNED, e umha vez finalizados volverá à cadeia de Ocaña (Toledo). Mentras que Raul foi trasladado a Villabona (Asturies) como novo destino.

Os novos endereços aos que podedes escrever-lhe som:

edu webEDUARDO VIGO DOMINGUEZraul web

C.P. MADRID VI

Ctra. Nacional 400 Madrid-Toledo, km28

28300 Madrid

 

RAUL AGULHEIRO CARTOY

C.P. DE VILLABONA

Finca Tabladiello

33480 VILLABONA - LLANERA

                                                       ASTURIES

 

teto webNa manha de ontem, Roberto Rodríguez, comunicaba que era trasladado a Dueñas (Palencia), para poder fazer os exames da UNED. Segum comentou o proprio Teto, a cunda tería lugar no manha de onte sobre as onze, e contaba que arredor de umha hora depois já estaría instalado na nova prisom.

Este traslado será só durante o tempo que durem os exames, e depois será cundado de novo a Villanubla, mas se houver algum cambio a este respeito publicaremos novas informaçons.

De momento, podedes escrever-lhe a Teto a este novo endereço:

ROBERTO RODRIGUEZ FIALHEGA

C.P. LA MORALEJA

Carretera P-120

34210 DUEÑAS

PALENCIA

 

 

Umha sexta-feira mais, acoconcempanhamos o protesto de intramuros, saimos à rua entre as 20h e as 21h desta sexta-feira 27 de Janeiro para visibilizar as suas reclamaçons elementares.

Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som:

O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro.

As convocatórias teram lugar:

Compostela: 20:30h na praça do Toural

Burela: 20:30h na praça do Concelho

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ourense: 20:00h na praça do Ferro

Lugo: 20:30h na Praça Maior

 

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

miguel web

asun web

toninho web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014