110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

CONC 20190222Este mês de Fevereiro saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ponte-Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Compostela: 20:30h na Praça do Toural

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ourense: 20:30h na Praça do Ferro

Participa e difunde!

 

xebra 20190223O próximo sábado 23 de Fevereiro o Centro Social Xebra! (Rua Leandro Cucurny, 19) de Burela organiza junto a assembleia comarcal de Ceivar na Marinha umha jornada reinvindicativa e solidária.

A partires das 23:00h podes desfrutar da sessom funky a cargo do dj Juan Soto e de mojitos solidários polo preço de 4€ ou 3€ se eres sócia.

Participa e difunde!

 

gzcat 20190221 evento agal2xA plataforma Galiza con Catalunya, da que fai parte Ceivar, convoca para a próxima quinta-feira 21 de Fevereiro concentraçons de apoio ao independentismo catalam e denuncia do juizo-farsa contra os seus líderes políticos e sociais polo referendo de autodeterminaçom celebrado o dia 1 de Outubro de 2017.

Sob a legenda “Autodeterminaçom nom é delito”, as concentracións teram lugar às 20:00 horas en Compostela (Praça do Toural), Corunha (Subdelegaçom do Governo); Ferrol (Praça Amada Garcia), Lugo (Subdelegaçom do Governo), Ourense (Subdelegaçom do Governo), Pontevedra (Praça da Peregrina) e Vigo (Farola de Urzáiz).

De Ceivar animamos a acodir e difundir esta convocatória e amosar a nossa solidariedade co povo catalam.

AUTODETERMINAÇOM NOM É DELITO!

 

ceia ou 20190209A assembleia de Ceivar em Ourense continua coa campanha para arrecadar apoio económico às sancionadas que participarom na greve geral do ano 2010 convocando para o sábado 9 de Fevereiro atividades solidárias no centro social a Galheira (Praça de Sam Cosmede) a que animam a participar a pessoas e coletivos.

A violência policial dessa jornada de greve saldou-se em Lugo com 4 detidas que denunciarom ser agredidas na própria detençom. Paradoxalmente, sete anos depois cinco pessoas estam condenadas por um delito de faltas e atentado a autoridade com sançons que chegam aos 1.800 euros e co risco para umha delas de entrar em prisom em caso de nom paga-la por ter antecedentes penais.

TEATRO nom ha nada OU 20190209As atividades agendadas para o sábado 9 de Fevereiro em Ourense som, por umha banda, às 20:30h a apresentaçom da obra "NOM HÁ NADA do grupo de FAÍSCA TEATRO que como elas nos contam, "nasce de essa necessidade de berrar que já está bem de seguir suportando velhos estereotipos e que as vezes nom há lugar para brincadeiras. Pero sobretudo, chega com o fim de combater a passividade e a indiferença".

Depois da obra, às 21:30h, está organizada umha ceia solidária que rematará cumha pinchada musical. O dinheiro arrecadado nestas atividades irá destinado integramente a sufragar as multas das pessoas sancionadas na greve geral do 2010.

Acode e difunde!

FRENTE A REPRESSOM, SOLIDARIEDADE ATIVA!

 

 

CONC 20190125Este mês de Janeiro saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ponte-Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Compostela: 20:30h na Praça do Toural

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ourense: 20:30h na Praça do Ferro

Participa e difunde!

 

eh nom caminha soaComo já é habitual no mês de janeiro, este sábado daram-se cita em Bilbo solidárias e solidários c@s pres@s políticas vasc@s. Sare convoca esta nova marcha pola paz,a convivência e um câmbio na política penitenciária, na que participaram distintas pessoas representativas do ámbito sindical, cultural, da política...de Euskal Herria.

Este ano, como novidade, retransmitira-se a manifestaçom em direto dende as 16:00 até às 19:30.

De Ceivar queremos enviar a nossa solidariedade e forza a todas as pessoas solidárias coas repressaliadas vascas, que a pesar de todos os golpes recebidos, e dos muito pequenos movimentos que se estam a dar por parte do Estado, seguem a pelexar na defesa dos direitos das pessoas presas.

Nós nom poderemos estar em Euskal Herria, mas desde a Galiza também berramos, que retumbem as paredes de Bilbo: EUSKAL PRESOAK ETXERAT!

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014