110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

ESPETXEETARA MARTXAK GALEGO WEBO próximo 20 de Maio terá lugar a marcha de solidariedade com os presos basc@s a Teixeiro, a actividade da que Ceivar participa junto com Que voltem! enmarca-se dentro da campaña Euskal Udaberria kalera "A primavera basca à rua". Dentro dessa campanha agrupam-se diversos atos que fam referéncia a distintos momentos da história de Euskal Herria.

A marcha à prisom de Teixeiro sucede ao tempo que outras cinco marchas a prisoms espanholas, Picassent, Puerto de Santa Maria, Roanne, Fleury y Saint Maur. Com estas marchas pretende-se lembrar os 30 anos dos desenhos de políticas de alonjamento e dispersom com os pres@s basc@s. Desenhos de políticas penitenciarias extendidas a todos @s pres@s politic@s.

Outros atos dentro do marco da campanha Euskal Udaberria kalera -A primavera basca à rua- som os 40 anos da semana pro Amnistia de maio do 1977 e também os 40 anos da Marcha da Liberdade.

MARCHA Á PRISOM DE CURTIS-TEIXEIRO

Esta marcha é umha homenagem ao sacrificio e a resisténcia d@s familiares e amig@s d@s pres@s basc@s durante todos estes anos. Essas pessoas que nunca deixarom de levar umha mensagem semanal: queremos-vos! Nom estades sos!. Tambem é umha exigemcia do fim da tortura de alonjamento como primeiro passo à liberaçom d@s pres@s basc@s.

Bem cedo sairám desde distintos pontos de Euskal Herria de 6 a 8 autobuses com destino Teixeiro. A marcha pretende chegar às portas da prisom às 12h; às 12:30 comeza o ato solidário co irrintzi, e haverá intervençons, musica, solidariedade e muito agarimo. Realizará-se unha volta polo perimetro da prisom.

Desde Ceivar animamos-vos a participar na marcha e levar a primavera basca à rua.

Leia mais...

 

33814666934 3e0fedc970 zO passado sábado 13 de Maio celebramos com alegria e euforia o recebimento ao Antom depois dos mais de cinco anos de sequestro num ato no que participarom dando-lhe a bem-vinda ademais de Ceivar, a gente do centro social lucense Mádia Leva, a plataforma Que voltem para a casa e Mikel, independentista basco companheiro de Antom na cadeia de Aranjuez.

No seguinte enlace está disponível a vídeo-crónica realizado pola equipa de Galiza Contrainfo. A galeria de imagens do recebimento pode-se ver no seguinte enlace.

De Ceivar queremos agradecer a Gentalha do Pichel, a Mini e Mero, as gaiteiras Paula e Fer, ao técnico de som Jose e a todas as pessoas que figerom possível fazer deste recebimento um momento entranhável.

 

 

 

803721131 118359O próximo sábado 13 de Maio, Ceivar organiza o recebimento ao ex-preso independentista Antom Santos Peres na compostelá Praça do Toral.

Antom foi excarcerado o passado 28 de Abril depois de ser separado da sua contorna vital em Dezembro de 2011. Condenado por “participaçom em organizaçom terrorista” e “falsificaçom documental” sofreu a política de dispersom penitenciária nas cadeias de Aranjuez, Dueñas e Mansilla de las Mulas.

O ato começará às 17h co ato político de bem-vinda ao Antom e, sobre às 17:30, a atuaçom musical de Mini e Mero fechará o recebimento

De Ceivar animamos-vos a todas e a todos a participar deste recebimento popular.

Bem-vindo Antom!

Liberdade independentistas!

 

IMG 20170413 WA0004IMG 20170418 WA0010Este sábado 6 de Maio celebra-se em Madrid umha manifestaçom que sai de Atocha -Sol às 19h para denunciar as montagens policiais do Estado repressivo espanhol.

A ideia desta convocatória surge a partir do chamamento da plataforma de apoio as pessoas detidas na aldeia navarra de Altsasu no conhecido caso de montagem mediática e policial por umha discussom de bar, para visibilizar que nom é um caso isolado, local nem extraordinário e que som práticas habituais do Estado espanhol.

Esta manifestaçom conta com o apoio e participaçom dumha vintena de casos de montagem policial, entre as que se encontra representada a montagem jurídico-policial contra @s nove independentistas galeg@s denominada pola Guardia Civil como “Operación Jaro”.

 

Desde Ceivar apoiamos, junto às mais de quarenta organizaçons, coletivos e grupos de apoio, esta manifestaçom e animamos a participar nela e berrar todas juntas:

Basta já de montagens policiais! Basta de repressom!

 

C fVwmPXoAAEmcnTras cinco anos e cinco meses encarcerado, hoje volta à terra o preso independentista Antom Santos. Sobre as onze da manhá saia da prisom de Mansilla de las Mulas, prisom à que se achegarom familiares e amigas/s para recebelo.

Nos próximos días iremos informando do acto de recebimento.

ANTOM, BEM-VINDO À TERRA COMPANHEIRO!

 

C QNJ 8XkAALoWQ

Umha sexta-feira mais, acompanhamos o protesto de intramuros, saimos à rua entre as 20h e as 2:30h desta sexta-feira 28 de abril para visibilizar as suas reclamaçons elementares.

Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som:

O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro.

As convocatórias teram lugar:

Compostela: 20:30h na praça do Toural

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Ourense: 20:00h na praça do Ferro

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30 Praça do concelho

 

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

1 920422340620189774

raul_web

maria2014_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014