110276-crumpled-paper-icon-social-media-logos-rss-cube

20180706 faiscasEsta sexta-feira 6 de Julho, o Local Social Faísca de Vigo (rua Toledo nº9) organiza umha jornada solidária de RAP com CEIVAR co motivo de denunciar a repressiom que os movimentos sociais e as militantes da Galiza vimos sufrindo por disidir deste sistema corrupto.

A jornada dará começo às 19:00h e contará coas actuaçons solidárias de Darío [GHZ], Ann Trash, Flow do Toxo, Montxo e Solinho e, para rematar a festa, DJ Sapoconcho sem poncho. Para quem quer participar também haverá um micro aberto.

Animamos-vos a participar, pois o recaudado irá destinado para ajudar economicamente a pagar as multas que lhe impuserom às companheiras do organismo antirrepresivo a finais do Setembro passado numha manifestaçom por portar umha faixa em favor das presas independentistas.

 

20180629 concEste mês de Junho saimos novamente à rua entre as 20:00h e as 20:30h desta sexta-feira, em defesa dos direitos das presas independentistas. Os pontos que o Coletivo de Presas Independentistas Galegas reclama som: O reconhecimento da sua condiçom de prisioneiras políticas, o fim da política criminal de dispersom penitenciária, o reagrupamento dos membros do coletivo numha mesma prisom em território galego, o cessamento do regime de reclusom nos centros de menores e a melhora geral das condiçons de vida no encerro. As convocatórias teram lugar em:

Compostela: 20:30h na praça do Toural

Vigo: 20h no Marco (rua Principe)

Lugo: 20:30h na Praça Maior

Burela: 20:30h na Praça do concelho

Ponte Vedra: 20:30h na Praça da Peregrina

Participa e difunde!

 

mapadispersionFai uns dias o presidente espanhol, Pedro Sanchez, anunciava na televissom q estava disposto a modificar a política penitenciária. Isto reafirmou-se esta semana durante umha conversa informal com uns jornalistas, durante a qual, comentou que os primeiros pres@s que seram achegados ou trasladados diretamente a Euskal Herria seram os gravemente enfermos e @s maiores de 70 anos ( q seriam perto de 40 na atualidade).

O processo será individual, nom só se avaliará o estado de saúde e a idade, senom q se terá em conta que sexam pres@s com a maior parte da condena cumprida, q nom tenham delitos de sangue, e com penas curtas ou medianas

Presos políticos catalans

O ministro de interior Grande-Marlaska, também respaldou nestes dias o traslado a Catalunha dos presos políticos catalans, detidos e encarcerados durante o proces, sempre q o autorice Pablo Llarena, juiz do Tribunal Supremo.

 

ernaiA guardiã civil detinha na madrugada de hoje a três pessoas em Etxarri Aranaz, Gasteiz e Azpeitia por ordem da AN acusadas de "enaltecimento do terrorismo" durante o Gudari Eguna de 2017, e segum publica Europa Press também pode ter q ver com "unha homenagem ao membro de ETA falecido, Zigor Aranbirri"

A guardiã civil realizou diferentes registros no campus da UPV em Gasteiz e também, segum a agência EFE anunciam registros em Nafarroa.

Para hoje pola tarde hai convocada umha concentraçom por Ernai e o movimento estudantil de Gasteiz. Também em Zestoa (lugar do q é umha das pessoas detidas) hai convocada unha concentraçom

 

20180627 AIDAComo denunciamos no seu dia, o 31 de Janeiro estava marcado um julgamento-farsa contra a ativista corunhesa Aida Vasques. Este juízo políticofinalmente adiou-se e vai ser a próxima quarta-feira 27 de Junho a quando a ativista se tenha que defender da acusaçom de "atentado a autoridade".

A fiscalia solicita ano e meio de prisom, além da sançom económica por uns factos que se remontam a Outubro de 2015, quando umha concentraçom em PALEXCO era dissolta a paus pola UIP , impedindo assim que corunhesas e corunheses exprimissem o seu rechaço ao monarca espanhol, que visitava naquele dia a cidade herculina. Segundo o relato policial, Aida teria tombado a dous membros da UIP com protecçons, defesas e capacetes dum murro no peito produzindo-lhes diversas lesons a ambos.

Apesar de Aida nom ser retida nem detida naquela ocasiom, recebeu umha citaçom judicial meses depois ; foi chamada a declarar e iniciou-se assim um processo que -segundo denunciam as suas companheiras solidárias -evidencia a existência de listas negras policiais, às que a brigada de informaçom recorre arbitrariamente quando os seus amos pedem castigo. As fotos de facebook e do jornal do regime « La Voz de Galicia » fôrom utilizadas pola polícia como material incriminatório.

Desde o organismo anti-repressivo Ceivar queremos denunciar esta montagem-policial e animamos a participar na concentraçom convocada para esta quarta-feira 27 de Junho às 10:30 nos julgados da Corunha em apoio a Aida.

Stop montagens policiais!

Hoje é Aida, e amanhá pode ser qualquer de nós

 

 

logo twitter 19 de meirc3a1s svgO 30 de Agosto de 2017 vários militantes do BNG okuparom simbólicamente o paço de Meirás, um dos diversos bens espoliados por Franco na Galiza. Por esta acçom, familiares e a fundaçom fascista  do ditador pedem penas de 247 anos de prisom e medio milhom de euros de indemnizaçom.

Ante esta imputaçom surrealista diversas pessoas do mundo da cultura e política galega e internacional impulsam um manifesto de apoio às militantes encausadas que se pode ler e asinar na web da plataforma de apoio das 19 de Meiràs.

Desde Ceivar queremos amosar a nossa solidariedade e animamos a asinar o manifesto de apoio.

 
Mais artigos...
Teimudamente Alçadas!
teimudamente_alzadas
Manual de Segurança para Ativistas
manual_segurana_2015
O Teito é de Pedra
mostra_capa
Lei de Segurança Cidadá
LSC_2014web
Endereços d@s Pres@s

raul_web

edu_web

teto_web

Atópanos nas redes sociais



feisbuk

banner_numero_conta_2014